منتدى الفنان محمد محي
مرحبا بكل محبي الفنان الرائع محمد محي ( أغلى الناس )
منتدى الفنان محمد محي
مرحبا بكل محبي الفنان الرائع محمد محي ( أغلى الناس )
منتدى الفنان محمد محي
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الفنان محمد محي

منتدى خاص بعبقري الأغنية محي

الرئيسيةالرئيسية  أحدث الصورأحدث الصور  التسجيلالتسجيل  دخولدخول  

لمحبي محمد محي فقط

jearma
hany aarif
باسم
Prince_of_auc
لولي عاشقه محي
Admin
أمير الشوق
طارق محيي
محمد سعيد
marwa ahmed
14 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
marwa ahmed
محياوي جديد
محياوي جديد

انثى عدد الرسائل : 22

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالجمعة أكتوبر 17, 2008 3:26 pm

يا جماعه انا لاحظت حاجه غريبه في المنتدي ده وهي قله تواجد الاعضاء فيه انا عارفه ان المنتدي لسه جديد او متعرفش اوي بس عشان يتعرف ويزيد عدد الاعضاء فيه لازم يبقي الاعضاء اللي مشاركين في المنتدي دلوقتي دايما بيساهموا وبيشاركوا في كل مواضيعه يكونوا عندهم استعداد لتطوير المنتدي وده مش هيحصل غير بتواجدنا دايما في المنتدي وانا عندي استعداد اني اساهم بتطوير وزياده عدد مواضيع المنتدي بكل ما يخص نجمنا محمد محي وانا مستنيه اقتراحتكم وردودكم عليا
محمد سعيد
محياوي جديد
محياوي جديد
محمد سعيد

ذكر عدد الرسائل : 23
المزاج : سماع حبيب قلبى طبعا

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالسبت أكتوبر 18, 2008 10:30 am

انا لسه قايل الموضوع دة يا مروة ومعايا كتير عن محى بس قصدى حبيبى ياله واما معاكى
https://mohamedmohye.yoo7.com
طارق محيي
محياوي جديد
محياوي جديد
طارق محيي

ذكر عدد الرسائل : 4

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 20, 2008 7:20 am

كلامك صح ومتفق معاه تماما.. وانا قلت في اول مشاركة ليا اني هبدأ بنفسي واني هعمل دعاية للمنتدى لزيادة عدد الأعضاء اللي مش عاجبني الرقم ده لأنه مايليقش بنجمنا الكبير.. وانا فعلا بدأت اعمل ده وببعت ايميلات فيها لينك الموقع وبفكر في حاجات تانية..
وانشاءالله هيكون ليا مشاركات كتير هنا والجيه نقد صغير ومتواضع مني كده في باب النقد
أمير الشوق
محياوي جديد
محياوي جديد
أمير الشوق

ذكر عدد الرسائل : 5

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالخميس ديسمبر 25, 2008 5:47 am

انا من راى ان المنتدى ده عايز يكبر بمعنى نعمل قسم للالعاب وقسم للافلام وقسم للابراج يعنى ونهتم بالكلمات الدليليه حتى تسفيد باعضاء جدد
Admin
عمدة المحياوية
عمدة المحياوية
Admin

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالخميس ديسمبر 25, 2008 5:57 pm

انا شاكر للجميع طبعا وخصوصا مروة انها طرحت الموضوع ده بس اللي عايز يعمل مواضيع ياجماعة يعملها لأن كل مازادت المواضيع زاد الترتيب في جوجل بس برضة مش معناه ان مواضعنا تكون كتيرة وبس لازم مراعاة شروط المنتدى وطبعا معلنة ومعروفة للجميع اما بالنسبة لأقتراح ان يكون في أقسام برامج وغيره يعني متهيألي أن ده هيبعد المنتدى عن النجم اللي معمول المنتدى لمحبيه وياجماعة أسبوع واحد من النهاردة ووعد مني هيكون في مفجآات للجميع وكلنا ادينا في ايد بعض ومانبخلش على المنتدى بساعة واحدة يوميا أقل حاجة وشكرااااااااااا للجميع
لولي عاشقه محي
محياوي أصيل
محياوي أصيل
لولي عاشقه محي

انثى عدد الرسائل : 143

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالأحد ديسمبر 28, 2008 3:24 pm

انا طبعا معاك يا عمده

يا ريت الناس ما تزعلش المنتدي ده لمحمد محي وبس وممكن نتكلم في كل المواضيع اللي تخصه

واكيد هنلاقي مواضيع كتيره عن النجم

تحياتي للجميع

لولي
Prince_of_auc
محياوي جديد
محياوي جديد

ذكر عدد الرسائل : 4

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالسبت ديسمبر 19, 2009 2:04 pm

هاي يا جماعة أنا واحد من أصحاب محيي وعلى فكرة أنا بجد اللي أقنعتوا بتصوير كليب بتغيب عليا
باسم
محياوي جديد
محياوي جديد

ذكر عدد الرسائل : 1

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رساله   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالإثنين يوليو 12, 2010 1:04 pm

انا عضو جديديد برحب بيكم
hany aarif
محياوي نشيط
محياوي نشيط

ذكر عدد الرسائل : 39

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالإثنين أغسطس 23, 2010 6:13 am

يا رب .... يكون عندينا الأصرار والعزيمة ....
عشان يكون منتدى "محمد محيى" أجمل منتدى ،لأجمل فنان.

jearma
محياوي جديد
محياوي جديد

انثى عدد الرسائل : 17

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالثلاثاء أغسطس 24, 2010 10:08 am

تماام يا مروة انا معاكى بالاقتراح وان شاء الله المنتدى هيتم تطويره بأعضاءه ومشرفيه عشان يكون الافضل اكيد..بس انا عندى اقتراح فى فتح قسم للخواطر الادبية القسم دة مش هيبعدنا عن محى او اخباره لأأنه مرتبط بالكلمه والشعر ودول اهم صفتين فى اغانى محى الراائعة ..تحيااتى للجميع
maryam
محياوي جديد
محياوي جديد

انثى عدد الرسائل : 2

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 12:19 pm

انا جديده فى المنتدى بس بحب الفنان محمد محى من زمااااااااان واول مره اشوف المنتدى للاشف
jearma
محياوي جديد
محياوي جديد

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 1:14 pm

اهلاااااااا بييكى يا مريييم نورتى المنتدى بوجودك واتمنى انك تقضى وقت جمييل ف المنتدى ان شاء الله .
hany aarif
محياوي نشيط
محياوي نشيط

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 2:02 pm

أهلاً بيكى يا maryam فى منتدى الأنسان اللى كلنا عشقناه من زمان الرائع " محمد محيى "
ولاذم تشاركى معانا ، وتدخلى كل يوم

Jearma بشكرك أوى على أصرارك على المشاركه .
ولازم نستمر علطول كده ، وندخل كل يوم.
jearma
محياوي جديد
محياوي جديد

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالأربعاء أغسطس 25, 2010 3:46 pm

الشكر ليك يا hany aarif ولكل المحيااااااااااوية
Admin
عمدة المحياوية
عمدة المحياوية
Admin

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالجمعة أغسطس 27, 2010 7:14 pm

شكرا ليكوا كلكم على التفاعل وبرحب بيكم في منتدى اغلى الناس وكل سنة وانتم طيبين وعايزين نزود أعضاء المنتدى علشان نجهز حملة بمناسبة قرب صدور البوم النجم وشكرا
ريهام
محياوي جديد
محياوي جديد

انثى عدد الرسائل : 4

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 01, 2010 4:33 pm

انا عضوه جديده
بحب محى جدا لانة بجد من احسن المطربين اللى تحس انك وانت بتسمعة انك انت اللى بتغنى وبتحكى حكايتك وبحس انه بيحس بكل قلوب الناس
بس عندى سؤال هل هو بيقرا اعجاب الناس بيه وبيهتم بالناس اللى بتحبة وبالمنتدى
hany aarif
محياوي نشيط
محياوي نشيط

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالخميس سبتمبر 02, 2010 5:48 am

أهلا بيكى يا ريهام فى منتدى " أغلى الناس" ، وأكيد ..أكيد محيى بيقرا أعجاب الناس بيه
وبيهتم بكل الناس اللى بتحبه ... عارفه ليه يا ريهام ... لأن "محيى" حاله حقيقيه بجد .. بمعنى أن محيى الفنان
هوه نفسه محيى الأنسان .... وأحاسيسه فى الأغانى ... هى نفس أحاسيسه فى الحياة
عشان كده هو صادق فى الحياه بقدر صدقه فى أغانيه وعشان كده هو مؤكد بيهتم بكل عشاقه.
Admin
عمدة المحياوية
عمدة المحياوية
Admin

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالجمعة سبتمبر 03, 2010 6:33 pm

ريهام كتب:
انا عضوه جديده
بحب محى جدا لانة بجد من احسن المطربين اللى تحس انك وانت بتسمعة انك انت اللى بتغنى وبتحكى حكايتك وبحس انه بيحس بكل قلوب الناس
بس عندى سؤال هل هو بيقرا اعجاب الناس بيه وبيهتم بالناس اللى بتحبة وبالمنتدى
عايز أأكد ليكي ياريهام ان فعلا محي متابع أغلبية معجبيه لأن المنتدى بشكل عام مسلط عليه الضوء من قبل الفريق الإعلامي لمحي وفيه مفجأة مش هحرقها عن قريب هنعلن عنها وانتظرونا
ريهام
محياوي جديد
محياوي جديد

انثى عدد الرسائل : 4

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 6:52 am

انا دايما احساسى بمحى انه صادق جدا وشخصيتة مش بتختلف عن اغانية ودا سبب تعلق ناس كتير بيه من زمان بالرغم ان مساحتة فى الاعلام مش كبيرة زى بقيت المطربين اللى وصلوا بسرعة الصاروخ هو بجد مظلوم اوى ومش واخد قدرة كويس هو بجد من اكتر المطربين اللى تلاقيه واصل لقلبك فى لحظة وبعدين والله سابق جيلة يعنى مثلا من اول البوم كان اسلوبة مختلف وكان بيكلم فى قضايا لذيذة هما دلوقتى بقى بيحاولوا يعملوا دا زى تامر مثلا بس محى سبقهم بكتير
hany aarif
محياوي نشيط
محياوي نشيط

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالسبت سبتمبر 11, 2010 7:30 am

فعلا .. يا ريهام .. "محى" سابق جيله ..لأنه ربنا أداله الموهبه اللى خلته متفرد ومميز فى أحساسه بالطرب .. بمعنى أنه مفيش فى الدنيا دى غير " محمد محيى" واحد ... وهوه يعتبر بمثابه مدرسه فى تاريخ الأغنيه المصريه بجد وفى ناس من المطربين الجيل ده أتعلموا منه وقلدوه فى أحساسه .. وتلاحظى أن بصمة "محمد محيى" فى أغانيهم... عارفه يا ريهام محيى بدأ صغير جدا حوالى 19 سنه ... وعشان موهبته الكبيره .. كان فى سعيها أكتر من جهة أنتاج عاوزه تعمله شريط ... فمحمد محيى يعتبر من جيل التسعينات ومن الجيل الحالى فى نفس الوقت لان زى مقلتلك أن "محيى" بدأ صغير جدا .... بجد أن بحب الأنسان ده جدا... ومش عارف من غيره كان الكلام اللى بيتغنى هيتحس أزاى .. ربنا يخليه لينا
mohameed
محياوي جديد
محياوي جديد

ذكر عدد الرسائل : 8

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 7:53 am

ارجو التعارف على كل واحد من عشاق محمد محى الاسطورة ( على فكرة انا اشبه محمد كتير ) وبجد نفسى اشوفه علشان انا متيم به
mohameed
محياوي جديد
محياوي جديد

ذكر عدد الرسائل : 8

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالثلاثاء سبتمبر 14, 2010 7:55 am

على فكرة الاسطورة كان عامل ديو مع مطربة على ما اعتقد اسمها زينب

محمد عبدالله 2
محياوي جديد
محياوي جديد
محمد عبدالله 2

ذكر عدد الرسائل : 12
المزاج : عـــال العـــــال

لمحبي محمد محي فقط Empty
مُساهمةموضوع: رد: لمحبي محمد محي فقط   لمحبي محمد محي فقط Icon_minitimeالإثنين مايو 02, 2011 7:37 am

انا يا مروى مثل غير الآلاف اللي كنا نبحث عن موقع رسمي للفنان الكبير محمد محي

و الحمدلله انوجد الآن لكن عاوزله كثير شغل ترتيب و تنظيم و غيره

و إن شاء الله و مثل ماوعدنا العمــــــــــده أنو فيه حاجات كثير حتتعمل الفترات الجايه

وكل هذا من أجل أغلا الناس و فعلا هو مظــلـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــوم

شكرا لك يا مروى
http://www.vb.rabe7.com

لمحبي محمد محي فقط
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-